Over Rogier

Rogier heeft een flink track record binnen de automotive branche, waarvan 14 jaar in diverse salesfuncties bij TMG. Hij startte zijn loopbaan op de vloer, als autoverkoper bij Daewoo. In 2003 ging hij over naar de Telegraaf Media Groep waar hij de functie media-adviseur internet-, krant- en magazine-advertenties voor de AutoTelegraaf bekleedde. Naast zijn werkzaamheden voor TMG adviseerde Rogier in die tijd ook autobedrijven over hun online positionering. 

Rogier groeide snel door bij TMG, waar zijn talent voor het optimaliseren van relaties hem bracht tot Relatiebeheerder Telegraaf, Quality Controller en Aftersales Manager. Na ruim zes jaar ervaring bij de AutoTelegraaf bracht hij zijn kennis en ervaring in bij het platform GasPedaal.nl. Bij deze innovatieve zoekmachine voor occasions bekleedt hij al zeven jaar de functie Sales Manager. Met zijn kennis en kunde onderhoudt hij belangrijke relaties met autobedrijven en helpt hij hen bij de optimalisatie van hun sales. 

Sales zit in het DNA van Rogier. Hij combineert insights, data en zelf opgedane kennis om tot de beste resultaten te komen. De Amerikaanse manier van sales trekt hem het meest, met Grant Cardone als zijn grootste inspiratiebron.

Rogier is een geboren en getogen Brabander die sinds 10 jaar in Noord-Holland woont met zijn vrouw. Rogier is gek van wintersport en ruilt de zomervakantie daar graag voor in. Verder is hij verknocht aan reizen met de camper door de natuur van Canada. Zijn favoriete auto is een Land Rover Defender, omdat deze iconische auto veelvuldig in de Camel Trophy reed. Vroeger was Rogier lid van de Algemene Nederlandse Vereniging van Terreinvoertuigen, waar hij samen met vrienden sleutelde aan diverse 4x4 voertuigen. Zijn hoogtepunt beleefde hij door met een Hummer H1 over het terrein te rijden. Toch blijft de Land Rover Defender zijn favoriet.

<< Terug naar programma
 

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: