Partners

ReviewTool klanten vergroot binding autobedrijf

AutoTrack integreert gebruikerservaringen  

Amsterdam, 10 april 2014 - AutoTrack heeft een nieuwe consumenten ReviewTool geïntegreerd in haar website. Met deze kosteloze tool van autobedrijf.tevreden.nl kunnen autobedrijven hun eigen klanten actief benaderen voor een online beoordeling over de service. Klantenbeoordelingen zijn voor een autobedrijf een krachtig middel om de online conversie te verhogen en het inzicht in klantbehoefte te vergroten.

Krachtig middel voor conversie en bedrijfsoptimalisatie
Frederique van der Poll, Business Unit Manager van AutoTrack: ‘Uit onderzoek van Newcom blijkt dat de consument steeds meer behoefte heeft aan objectieve en betrouwbare informatie bij de aanschaf van een nieuwe auto of occasion. Klantenbeoordelingen zorgen voor dit vertrouwen. Hier voorziet de gratis ReviewTool van AutoTrack. En daarnaast vergroten de in de ReviewTool geplaatste klantbeoordelingen tevens de zichtbaarheid van het autobedrijf in Google en vormt klantinzicht een stevig instrument om de eigen bedrijfsvoering te optimaliseren. Als autobedrijven op basis van de reviews de klantbehoefte meer centraal stelt, zal de klantloyaliteit toenemen en zullen zij ook als ambassadeur van het bedrijf optreden.’

Verhogen serviceniveau
ReviewTool achterhaalt - aan de hand van een viertal onderzoekvragenlijsten - een rapportcijfer, een review en eventuele aanbevelingen. Alle reviews worden voor plaatsing op AutoTrack, Carsom en autobedrijf.tevreden.nl, streng gecontroleerd door een objectieve redactie. De tool is gratis, gebruiksvriendelijk en zelf in te stellen door autobedrijven. ReviewTool kan gekoppeld worden aan DMS-systemen zoals CareMail, Driver, Commerce Delta, CarSys en Infomotive.

Voor meer informatie over AutoTrack.nl gaat u naar deze pagina.

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: