Remarketing Event gaat virtueel

EXPOMotion heeft vanwege de gevolgen van de aanhoudende onzekerheid rondom het coronavirus besloten de 10de jubileum editie van het Remarketing Event op 8 oktober voorlopig uit te stellen naar 2021 en daarvoor in de plaats een virtueel event te ontwikkelen. 

Positieve signalen
Ondanks ook positieve signalen, waaronder de verruiming van de corona-regels per 1 juli en de uitkomsten van een door EXPOMotion geïnitieerde bezoekersenquête, rees bij EXPOMotion en haar stakeholders de afgelopen weken steeds meer twijfel over de kansen voor en wenselijkheid van een grootschalig congres dit najaar.

Geen doel op zich
Voor EXPOMotion is het laten doorgaan van de betreffende bijeenkomst geen doel op zich, maar staat juist het succes van partners en bezoekers voorop. Hoewel de verplaatsing van deze 10de jubileum editie een moeilijke beslissing was, is men er bij EXPOMotion van overtuigd dat de belangen van haar stakeholders daarmee wel het meest zijn gediend.

Virtuele Remarketing Lounges
In aanloop naar het fysieke evenement in 2021 zal EXPOMotion meerdere online ‘Remarketing Lounge Live!’ uitzendingen gaan organiseren. Een ‘LIVE’ talkshow en webinar programma met netwerkmogelijkheden. Hierin krijgen de huidige, maar ook nieuwe partners en sponsoren van het Remarketing Event dan ook een plek om hun kennis te delen en te netwerken met online bezoekers als het gaat om: "De impact van COVID-19 op remarketingprocessen"

U kunt zich hiervoor gratis aanmelden via deze link

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: