Partners

Persoonlijke benadering op vernieuwd Remarketing Event

Na de Remarketing Lounge is nu ook het jaarlijkse Remarketing Event verhuisd naar Expo Houten. Volgens organisator Patrick van Tilburg waren het zo’n tweehonderd bezoekers die op donderdag 2 juni naar Houten kwamen. Ze woonden daar het Remarketing Event bij dat anders was opgezet dan voorgaande jaren, met meer gelegenheid om te netwerken op de informatiemarkt. 

De organisatie heeft verschillende nieuwe partners aangetrokken, allemaal bedrijven die actief zijn in en om de remarketingsector. Het programma werd dan ook gedragen door parallelsessies. Die werden gegeven door bedrijven als onder meer Indicata, Citnow, Fleetselect en Biddo. 

In de gangpaden was wel wat kritiek te horen op het commerciële karakter van de presentaties, maar de sessies werden toch allemaal goed bezocht en het publiek toonde zich geïnteresseerd. 

Persoonlijke marketing
Afsluiter van de dag was Fred Roelfsema, docent, ondernemer en columnist. Hij liet zijn licht schijnen op de mobiliteit van de nabije toekomst. En dan vooral geestelijke mobiliteit. “We gaan van remarketing naar neomarketing”, zegt Roelfsema. “Dat wil zeggen dat we niet meer blind met gebruikte voertuigen gaan schuiven, maar dat we gaan kijken wat de consument wil en wat hij daarvoor wil betalen.” 

Lees het artikel op Automotive-Online hier verder...

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: