Oproep voor transparantie

Het Remarketing Event van 7 juni stond in het teken van transparantie. Keynote speaker Martin Huisman, van o.a. Vereniging Aanpak Tellerfraude, riep de branche op om verantwoordelijkheid te nemen en misstanden te melden.De autoverkoper staat momenteel ergens onderaan op de lijst van beroepen die men vertrouwd. Door de opkomst van internet is dit al gestegen, maar door echt transparant te zijn over de autohistorie kan dit verder verbeteren. Zoals met veel dingen: ‘verbeter de wereld en begin bij jezelf’.

De stichting 100% onderhouden is in navolging van Nationale AutoPas (NAP) in het leven geroepen om meer transparantie te bieden over het verleden van een bepaalde occasion. Uit een steekproef blijkt dat veel autobedrijven van alles beweren bij hun occasionadvertentie, maar dat slechts een minderheid daarvan echt klopt. Stichting 100% onderhouden heeft een werkwijze ontwikkeld om een auto te beoordelen en leidt experts op via een online webinar om hen hierin te trainen. Daarna kan een bedrijf deelnemer worden en mag de expert labels toekennen volgens vastgestelde normen. 

Gratis webinar 
De webtraining van 100% onderhouden is speciaal voor bezoekers van het Remarketing Event gratis te volgen. Als u het webinar met goed gevolg afsluit, dan ontvangt u een persoonlijk certificaat.

Meld u hier aan voor het gratis webinar.

Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan 100% onderhouden? 
Klik dan hier om meer informatie aan te vragen.
 

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: