Partners

Occasions van ViaBovag.nl nu op AutoRAI.nl

Gebruikte auto’s van viaBovag.nl en mobiliteitsnieuws van AutoRAI.nl worden voortaan samen aan de consument gepresenteerd. Dat meldt AutoRAI.nl vandaag. De samenwerking begint dit jaar. 

De merknaam AutoRAI is eigendom van de RAI Vereniging en Amsterdam RAI maar de website wordt ingevuld en geëxploiteerd door Buro N11, het mediabedrijf van Henri Stolwijk. AutoRAI.nl brengt autonieuws en lifestyle-berichten. Naast AutoRAI.nl zijn er ook MotorRAI.nl over motorfietsen en scooters en ZERauto.nl met nieuws over elektrische auto’s. Samen genereerden de drie websites afgelopen jaar 600.000 pageviews per jaar. ViaBovag.nl is de nieuwe occasionsite die de Bovag een jaar geleden heeft gelanceerd om de Bovag-autobedrijven minder afhankelijk te maken van de bestaande occasionportals. 

Toenemende interesse
“De samenwerking houdt in dat we meer content gaan uitwisselen”, zegt Henri Stolwijk. “De occasions van viaBovag.nl worden ook op AutoRAI.nl getoond. En nieuwsberichten van AutoRAI.nl komen weer op viaBovag.nl te staan.” Stolwijk signaleert een toenemende interesse bij de consument voor nieuws over oudere auto’s. “We voegen daarom ook bij de technische data op onze site steeds meer data van oudere bouwjaren toe.” (FvL)
 

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: