Partners

Occasionactie AutoTrack wederom groot succes

Stimulans van ruim € 82 miljoen in ‘moeilijke maanden’

Amsterdam, 20 februari 2014 - AutoTrack heeft met groot succes de jaarlijks terugkerende Occasionactie afgesloten. De actie, die er op is gericht om in de rustige wintermaanden (december en januari) extra verkoop te stimuleren voor autobedrijven, biedt autokopers de mogelijkheid om hun aankoopbedrag terug te winnen. Met een omzet van ruim
€ 82 miljoen is deze Occasionactie de succesvolste tot nu toe.

De top vijf  
In totaal hebben 7820 consumenten deelgenomen aan de actie en besteedden zij gemiddeld € 10.513,84 aan een auto via AutoTrack. Daarmee komt het totaalbedrag uit op ruim € 82 miljoen. De top vijf van de meest verkochte occasions in deze maanden bestaat dit jaar uit:

Opel Astra (2010)

Volkswagen Golf (2011)

Ford Focus (2008)

Opel Corsa (2011)

Volkswagen Polo (2010)

Fréderique van de Poll, business unit manager AutoTrack: ‘Autobedrijven hebben het de afgelopen tijd moeilijker gehad dan de jaren daarvoor. De totale verkoop van auto’s, direct leverbaar èn occasions, is de laatste jaren aanzienlijk afgenomen. Met de occasionactie ondersteunt AutoTrack de autobedrijven in het realiseren van meer omzet en geeft ze hen een effectief marketinginstrument. Door de actieve deelname van onze klanten is het eindresultaat ook deze keer weer beter dan het afgelopen jaar. Met het, elk jaar groeiende, resultaat zijn we als AutoTrack erg tevreden.’

In de loop van volgende week worden de prijswinnende autokopers en autobedrijven bekend gemaakt.

Voor meer informatie over AutoTrack.nl gaat u naar deze pagina.
 

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: