Partners

Nieuws en inzichten tijdens het 9de Remarketing Event

Bezoekers toonden zich zeer tevreden

Inzicht in de nieuwste cijfers, meer begrip voor de rol van rentals in de markt, ideeën over online verkoop, inzicht in de rol van Big Data… de bezoekers van het Remarketing Event kregen op 6 juni heel wat over zich heen. Maar zoals één van hen het uitdrukte: “Ik heb vandaag geld verdiend”.

Meer dan 150 branchegenoten kwamen op donderdag 6 juni naar het Remarketing Event in Baarn. In drie plenaire presentaties, drie deelsessies en drie Kennis Tafels zijn ze bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen in remarketing. Online verkoop en digitale marketing waren centrale begrippen op deze dag. De bezoekers konden zich onderdompelen in de wereld van internetmarketing, Big Data en online sales. Er waren tal van interessante zaken die aan bod kwamen en veel bezoekers zijn met handzame, praktische tips naar huis gegaan. Want de markt voor gebruikte diesels daalt wel, maar het zijn vooral de handbakken die slecht verkocht worden. Diesels met automaat worden nog goed verhandeld.

En dan Big Data, wat kunnen we daar allemaal mee? Je kunt het onder meer inzetten om te zien welke van je klanten binnenkort toe is aan een nieuwe auto. Dat is geen toekomstmuziek, het is nu al mogelijk. Wat ook al mogelijk is, is het verkopen van gebruikte auto’s zonder showroom. Maar, online heb je niet gewoon goede verkopers nodig, maar topverkopers. En die moeten dan ook goed begrijpen hoe gendermarketing werkt, want vrouwen beslissen over 85 procent van alle aankopen door consumenten, vergeet dat niet.

Gesterkt door deze en vele andere inzichten zijn de bezoekers de volgende dag met nieuwe energie weer aan de slag gegaan in hun bedrijven. Op 10 oktober is er weer een kans om uw kennis en uw inzichten te vergroten, tijdens de Remarketing Lounge. We houden u op de hoogte over het programma.

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: