Partners

Autotrust start met het aanbieden van onderhoudsabonnementen voor occasions

Autotrust start dit jaar met het aanbieden van een nieuw en innovatief product: een onderhoudsabonnement voor gebruikte voertuigen. Vernieuwend, omdat dit product tot op heden uitsluitend bestaat voor nieuwe voertuigen, aldus Sjoerd van Wely, Sales & Marketing Manager.

“Het onderhoudsabonnement van Autotrust kent veel voordelen voor zowel de garagist als de eindconsument: een gegarandeerde omzet voor het verkopende autobedrijf en geen financiële verassingen achteraf voor de automobilist”, zo laat van Wely weten.

Investeren in klantrelaties
“Merkdealers geven aan dat de meerderheid van de occasions niet onderhouden worden door hen. De merkdealer ziet de klant na aankoop van de auto vaak niet meer terug en dat is jammer”, vindt van Wely. Door het aanbieden van onderhoudsabonnementen van occasions, wil Autotrust de klant langer binden aan de merkdealer. In eerste instantie zal dit opgezet worden voor een selectief aantal merken en occasion labels. Daarnaast zijn er vergevorderde gesprekken met verschillende universele organisaties en werkplaatsformules.

Betrouwbare garantie- en onderhoudspartner
Het onderhoudsabonnement van Autotrust biedt de eindconsument zekerheid en rust. Door zaken te doen met een gesloten portemonnee binnen een onderhoudsabonnement van Autotrust, weet je als eindconsument zeker dat al het onderhoud wordt uitgevoerd voor een vaste prijs. Zo kan de consument zonder zorgen én met plezier rijden.  

Bron: Persbericht Autotrust

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: