Partners

AutoTrack lanceert gelijknamig autoplatform in België

AutoTrack.be biedt zuiderburen betrouwbaar en transparant autoaanbod

Amsterdam, 11 februari 2014 - AutoTrack lanceert vandaag AutoTrack.be. Het autoplatform AutoTrack bestaat al 14 jaar in Nederland en breidt nu ook uit naar België. Met AutoTrack.be wil moederbedrijf De Persgroep consumenten in ons buurland ook van een betrouwbaar en transparant online autoaanbod voorzien. Met oog op deze expansie heeft AutoTrack haar logo eind 2013 al aangepast.

AutoTrack.be

AutoTrack heeft met haar uitbreiding naar België een duidelijke missie, namelijk: Ook in België een betrouwbaar en transparant autoplatform bieden. Sander van den Hout, directeur van de Persgroep Automotive & Technology: ‘Met AutoTrack brengen we meer betrouwbaarheid en transparantie in de sector. Daardoor kunnen mensen appels met appels vergelijken. In de online zoektocht naar een auto zijn diverse modellen te vinden met uiteenlopende prijzen. Het is moeilijk te achterhalen waar dit prijsverschil vandaan komt. Door inzicht te bieden in gegevens en volledige informatie te eisen van adverteerders, creëren wij een platform waarvan je als consument weet: hier krijg ik juiste informatie en word ik niet bedrogen.’

Kijk om een beeld te krijgen van de Belgische site op www.autotrack.be.

Logoverandering

Voorsorterend op de uitbreiding naar België heeft AutoTrack sinds november 2013 een nieuw logo. Het oorspronkelijke beeldmerk, de Hollands georiënteerde gele klomp in zwart ovaal, is vervangen door een zwart vergrootglas met een auto tegen een gele achtergrond. Het staat symbool voor het vinden van auto’s op AutoTrack. Maar vooral ook voor de strikte wijze waarop AutoTrack de auto’s en de advertenties onder de loep neemt voordat ze online worden geplaatst.

Voor contact en meer informatie over AutoTrack.nl gaat u naar deze pagina.

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: