Partners

Programma 2015

(Big) Data als Salesversneller

Het remarketingproces wordt dankzij ict-tools steeds efficiënter. Vrijwel het gehele proces kan geautomatiseerd worden afgehandeld.

Door het slim gebruiken van de juiste klant- en voertuigdata komen de auto’s veel sneller bij de juiste klant terecht.

Wat is er wel en niet op te lossen met Big Data? Die vraag staat centraal tijdens de lustrumeditie van het Remarketing Event, op 26 maart 2015.

Tijd

Titel

Onderwerp

Spreker

11.45 uur Ontvangst bezoekers Uitdelen badges en programma  
12.00 - 12.50 uur Lunch    

Plenaire zaal
12.55 uur

Athene 1 & 2

1ste plenaire sessie Opening Remarketing Event 2015 door de dagvoorzitter. Meindert Schut
Adjunct Hoofdredacteur at BNR Nieuwsradio Nationale Autoshow

Plenaire zaal
13.00 - 14.00 uur

Discussieprogramma: vormen Big Data de sleutel tot efficiëntere remarketing? Het Remarketing Platform aan tafel. Discussieprogramma. Meindert Schut, adjunct-hoofdredacteur Business Nieuws Radio (BNR) en presentator van de Nationale Autoschow, bespreekt met een aantal prominente gasten de belangrijkste issues op het snijvlak van ict, big data en remarketing.

Vaste tafelheer: 
Luberto van Buiten 
Hoofdredacteur Automotive.

Workshopsessie
Athene 3

1 A: 
14.00 tot 14.40 uur

Koffiebreak

2 A:
15.15 tot 15.55 uur
Data als salesversneller

De autobranche is van origine een traditionele en conservatieve branche. Dit traditionele denken leidt echter niet langer tot succes: ondernemers moeten zoeken naar nieuwe verdienmodellen. Het genereren van data en vooral het gebruiken van die data zijn daarbij cruciaal geworden. Zonder data geen kennis en zonder kennis kun je niet de juiste beslissingen nemen. Welke data heb je nodig voor succesvol leiderschap en hoe kun je de beschikbare data het beste inzetten?

Brian Farley
Voormalig bondscoach van het Nederlandse honkbal team, helpt u om vanuit de coachgedachte een weg te plaveien die leidt naar succes.

Deze sessie wordt u aangeboden door: FleetSelect Online Autoveiling

Parallelsessie
Athene 4

1 B: 
14.00 tot 14.40 uur

Koffiebreak

2 B: 
15.15 tot 15.55 uur

Geld verdienen aan occasions dankzij real-time data

Heeft u dagelijks inzicht in de aantrekkelijkheid van uw occasionaanbod? Tijdens deze presentatie krijgt u direct toepasbare handvatten aangereikt om uw remarketing resultaten te verhogen door gebruik te maken van real-time occasiondata.

Edwin Bestebreurtje Partner at FIER Automotive

Deze sessie wordt u aangeboden door: AUTOROLA

Workshopsessie
Barcelona

1 C: 
14.00 tot 14.40 uur

Koffiebreak

2 C: 
15.15 tot 15.55 uur
Wat zeggen de cijfers van Google Analytics?   Dankzij tools als Google Analytics verzamelen we eenvoudig allerlei data over onze website en hoe bezoekers zich hier gedragen. Zo eenvoudig als de data voor handen is, zo lastig kan het zijn om deze te interpreteren. In deze workshop geeft Gerben van Ouwendorp tips en tricks die je inzichten geven waar je direct mee aan de slag kunt…zowel met je data als op je site! Gerben van Ouwendorp
E-commerce- en conversiespecialist bij Telegraaf Media Groep (TMG)
14.45 tot 15.15 uur Koffiebreak    

Plenaire zaal

16.00 uur 
Start 2de plenaire sessie. Samenvatting en conclusies van de diverse sessies. Zijn de verwachtingen uitgekomen? Dagvoorzitter

Plenaire zaal
16.10 tot 16.55uur 

“Wat je geeft, krijg je terug”

Iedereen kent de aloude natuurwet ´Wat je geeft, krijg je terug´.
Wie betere relaties wil, bijvoorbeeld met klanten, collega´s, of gewoon thuis, of meer invloed wil op zijn omgeving, moet zich de kunst van het geven zien eigen te maken. Door te geven bouw je tegelijkertijd krediet op, waardoor anderen zich begripvoller gaan opstellen en jouw fouten accepteren.

Bestsellerauteur Jos Burgers legt op een humoristische en prikkelende manier uit, wat de kracht van geven is, en wat je zoal kunt geven. Hij presenteert verschillende manieren van geven, die hij op een inspirerende manier met herkenbare praktijkvoorbeelden illustreert. Geven kost je weinig, maar maakt wel dat anderen je veel gaan gunnen.

Wie vaker iets gegund wil krijgen, begint dus met geven. Maar geven is niet zonder risico.
Er is moed voor nodig om beter te worden in de kunst van het geven.

Jos Burgers

Plenaire zaal

16.55 tot 17.00 uur
Afsluiting remarketing Event 2015   Dagvoorzitter
17.00 tot 19.00 uur Remarketing Lounge   Netwerken tijdens de traditionele brancheborrel wordt u aangeboden door de partners  

 Vraag hier een registratiecode aan.

het programma is ondervoorbehoud van wijzigingen.

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: