Partners

Programma 2012

 

Wenst u meer informatie te ontvangen over deelnamemogelijkheden, vraag dan hier uw informatie pakket aan.

11.45 - 12.00 uur 

Aankomst bezoekers, registratie en uitdelen badges

12.00 uur        

Ontvangen gasten lichte lunch, koffie en thee

13.00 - 13.10 uur 

Welkomstwoord door de dagvoorzitter: de heer Donatello Piras van het Nederlands Debat Instituut.

13.15 uur 

Zaal: Athene 3

Parallelsessie 1A
Case study: “Meer retail-denken in de occasion business!"

In de supermarktwereld wordt veel gestuurd en gecontroleerd op cijfers. De kosten-factoren worden optimaal beheerd opdat er onder aan de streep geld verdiend wordt. De supermarktwereld kent haar klanten en het koopgedrag. In de occasion business lijkt dat minder het geval.

Gastspreker:  Erik Hemmes\Trade Marketing Services

13.15 uur 

Zaal: Athene 4

Parallelsessie 1B
Case study: “De Nederlandse Remarketing in Cijfers uitgedrukt”

Wat vertellen ons de cijfers van de Nederlandse remarketing? Een kijkje achter en uitleg over de recente cijfers & trends van de remarketing branche!

Gastspreker:  Rob Henneveldeigenaar van Global Automotive Consultancy

13.15 uur 

Zaal: Barcelona

Parallelsessie 1C
Case study: “Noodzaak voor meer Transparantie in Remarketing”

Hoe een relatieve outsider zijn aanpak koos om te komen tot meer transparantie!

Gastspreker: Arthur P. Mathysen Gerstmanaging director Fleet Lease EMEA GE Capital

13.55 - 14.05 uur Wisselen van zalen

14.05 uur 

Zaal: Athene 3

Parallelsessie 2A
Case study: “Meer retail-denken in de occasion business!"

In de supermarktwereld wordt veel gestuurd en gecontroleerd op cijfers. De kosten-factoren worden optimaal beheerd opdat er onder aan de streep geld verdiend wordt. De supermarktwereld kent haar klanten en het koopgedrag. In de occasion business lijkt dat minder het geval.

Gastspreker:  Erik Hemmes\Trade Marketing Services

14.05 uur 

Zaal: Athene 4

Parallelsessie 2B
Case study: “De Nederlandse Remarketing in Cijfers uitgedrukt”

Wat vertellen ons de cijfers van de Nederlandse remarketing? Een kijkje achter en uitleg over de recente cijfers & trends van de remarketing branche!

Gastspreker:  Rob Henneveldeigenaar van Global Automotive Consultancy

14.05 uur 

Zaal: Barcelona

Parallelsessie 2C
Case study: “Noodzaak voor meer Transparantie in Remarketing”

Hoe een relatieve outsider zijn aanpak koos om te komen tot meer transparantie!

Gastspreker: Arthur P. Mathysen Gerstmanaging director Fleet Lease EMEA GE Capital

14.45 - 15.15 uur 

Koffie en thee pauze wordt u aangeboden door:  

15.15 uur 

Zaal: Athene 1 en 2

Start debat onder leiding van uw dagvoorzitter

 

Inleiding debat 1:
“Internet verdringt de Traditionele Retail met fysieke Winkels”

Webshops worden/zijn de toekomst. Wat wil de consument en hoe gedraagt hij zich? Wanneer is de online-verkoop van een gebruikte auto een realiteit?

Gastspreker:  Wijnand Jongenmanaging director van Thuiswinkel Waarborg

16.00 uur   

Inleiding debat 2:
"Dé hybride vorm van E-tail en Retail!

Het succes van zijn plasma-discounter, wat gebeurt er achter de schermen…….. en wat zijn de valkuilen en mogelijkheden van de online-verkoop……!

Gastspreker: Tom Coronel, mede-oprichter en -eigenaar van Create2fit.com (o.m. bekend van plasmaduiscounter, koffiediscounter)

  • De autobranche en met name de occasionbranche, laat online nog veel kansen liggen, zegt Tom Coronel, eigenaar van diverse webwinkels. (video interview)

16.40 uur   

Einde debat, conclusies

16.45 uur   

Bekendmaking en uitreiking van de Remarketing Innovation Award 2012

17.00 uur 

Waterfront hotelbar

Start Remarketing Lounge! Aangenaam na borrelen

19.00 uur   

Einde Remarketing Event 2012.


Het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief: