Programma 2015
(Big) Data als Salesversneller
Het remarketingproces wordt dankzij ict-tools steeds efficiënter. Vrijwel het gehele proces kan geautomatiseerd worden afgehandeld.
Door het slim gebruiken van de juiste klant- en voertuigdata komen de auto’s veel sneller bij de juiste klant terecht.
Wat is er wel en niet op te lossen met Big Data? Die vraag staat centraal tijdens de lustrumeditie van het Remarketing Event, op 26 maart 2015.
Tijd |
Titel |
Onderwerp |
Spreker |
---|---|---|---|
11.45 uur | Ontvangst bezoekers | Uitdelen badges en programma | |
12.00 - 12.50 uur | Lunch | ||
Plenaire zaal Athene 1 & 2 |
1ste plenaire sessie | Opening Remarketing Event 2015 door de dagvoorzitter. | Meindert Schut Adjunct Hoofdredacteur at BNR Nieuwsradio Nationale Autoshow |
Plenaire zaal |
Discussieprogramma: vormen Big Data de sleutel tot efficiëntere remarketing? | Het Remarketing Platform aan tafel. Discussieprogramma. Meindert Schut, adjunct-hoofdredacteur Business Nieuws Radio (BNR) en presentator van de Nationale Autoschow, bespreekt met een aantal prominente gasten de belangrijkste issues op het snijvlak van ict, big data en remarketing. |
Vaste tafelheer: |
Workshopsessie Koffiebreak 2 A:15.15 tot 15.55 uur |
Data als salesversneller |
De autobranche is van origine een traditionele en conservatieve branche. Dit traditionele denken leidt echter niet langer tot succes: ondernemers moeten zoeken naar nieuwe verdienmodellen. Het genereren van data en vooral het gebruiken van die data zijn daarbij cruciaal geworden. Zonder data geen kennis en zonder kennis kun je niet de juiste beslissingen nemen. Welke data heb je nodig voor succesvol leiderschap en hoe kun je de beschikbare data het beste inzetten? |
Brian Farley |
Parallelsessie Koffiebreak 2 B:15.15 tot 15.55 uur |
Geld verdienen aan occasions dankzij real-time data |
Heeft u dagelijks inzicht in de aantrekkelijkheid van uw occasionaanbod? Tijdens deze presentatie krijgt u direct toepasbare handvatten aangereikt om uw remarketing resultaten te verhogen door gebruik te maken van real-time occasiondata. |
Edwin Bestebreurtje Partner at FIER Automotive |
Workshopsessie Koffiebreak 2 C:15.15 tot 15.55 uur |
Wat zeggen de cijfers van Google Analytics? | Dankzij tools als Google Analytics verzamelen we eenvoudig allerlei data over onze website en hoe bezoekers zich hier gedragen. Zo eenvoudig als de data voor handen is, zo lastig kan het zijn om deze te interpreteren. In deze workshop geeft Gerben van Ouwendorp tips en tricks die je inzichten geven waar je direct mee aan de slag kunt…zowel met je data als op je site! | Gerben van Ouwendorp E-commerce- en conversiespecialist bij Telegraaf Media Groep (TMG) |
14.45 tot 15.15 uur | Koffiebreak | ||
Plenaire zaal 16.00 uur |
Start 2de plenaire sessie. | Samenvatting en conclusies van de diverse sessies. Zijn de verwachtingen uitgekomen? | Dagvoorzitter |
Plenaire zaal |
“Wat je geeft, krijg je terug” |
Iedereen kent de aloude natuurwet ´Wat je geeft, krijg je terug´. Bestsellerauteur Jos Burgers legt op een humoristische en prikkelende manier uit, wat de kracht van geven is, en wat je zoal kunt geven. Hij presenteert verschillende manieren van geven, die hij op een inspirerende manier met herkenbare praktijkvoorbeelden illustreert. Geven kost je weinig, maar maakt wel dat anderen je veel gaan gunnen. Wie vaker iets gegund wil krijgen, begint dus met geven. Maar geven is niet zonder risico. |
Jos Burgers |
Plenaire zaal 16.55 tot 17.00 uur |
Afsluiting remarketing Event 2015 | Dagvoorzitter | |
17.00 tot 19.00 uur | Remarketing Lounge | Netwerken tijdens de traditionele brancheborrel wordt u aangeboden door de partners |
Vraag hier een registratiecode aan.
het programma is ondervoorbehoud van wijzigingen.