Partner pakket

Als Partner van het Remarketing Platform, het Event en de Remarketing Lounges krijgt u het hele jaar door exposure in uiteenlopende vormen en kunt u kennis, data-analyse en op Remarketing gerichte ontwikkelingsonderzoeken vanuit uw bedrijfsvoering delen met uw doelgroepen. De details van het pakket vindt u hiernaast.

Heeft u speciale wensen met betrekking tot sponsoring of media-uitingen rondom dit Platform? Neem dan contact op met de organisatie via onderstaand contactformulier of bel met Patrick van Tilburg 06-26110245.

Het Remarketing Platform bedient diverse doelgroepen binnen de gebruikte autosector van kennis en marktinformtie en organiseert diverse bijeenkomsten (Lounges) door het jaar heen in Expo Houten.

U kunt in een prettige netwerkomgeving uw bedrijf presenteren in de informatiemarkt en in speciaal darvoor ingerichte zalen uw kennis delen in de vorm van een workshop, seminar of anderzins tijdens deze Remarketing Lounges.

Het Partner Pakket heeft de volgende inhoudelijke emolumenten:

  • Redactionele aandacht via de organisatie verstuurde nieuwsberichten, vooraankondigingen en reviews welke in het algemeen de business van de partners raken en het Remarketing Platform en Lounges promoten en geplaatst in alle relevante print- en web- vakmedia;
  • Organisatie en de Media Partner Automotive bepalen het inhoudelijke programma op de Lounges;
  • Plaatsing van het bedrijfslogo met een hyperlink naar de partnerbedrijvenpagina, in de header op www.remarketingevent.nl;
  • Plaatsing van het bedrijfslogo in de header van de digitale nieuwsbrief en digitale registratie berichten;
  • Invulling van een eigen bedrijfspagina met directe link en contactgegevens naar uw eigenwebsite. Invulling met iFrame en video behoort tot de mogelijkheden;
  • De mogelijkheid om nieuws- en/of persberichten te laten plaatsen op de nieuwspagina van de website en via de digitale nieuwsbrief (gem. 2 x per maand);
  • Maximaal 3 gratis toegang tickets per Lounge voor uw bedrijf als afvaardiging;
  • Onbeperkt aantal gratis uitnodigingen te versturen via de organisatie naar uw relaties uit de
  • primaire doelgroep, (géén dienstverleners! Zij betalen per Lounge een toegangsprijs van € 249,-);
  • Alle horeca onderdelen; koffie/thee pauzes en de afsluitende brancheborrel met hapjes worden u tijdens de Lounges aangeboden door alle Partners gezamenlijk. Dit wordt als dusdanig gecommuniceerd op de uitgifte punten;
  • Uw bedrijf beschikt over ruimte in de informatiemarkt. U krijgt de beschikking over één statafel (zwart afgerokt) en gratis Wifi gebruik, rondom het netwerkplein geplaatst. U kunt hier met één eigen Rol-Up Banner uw bedrijf presenteren. De organisatie verzorgd de plattegrond (kies uw positie) en vermelding van uw bedrijf in de informatiemarkt-communicatie op de website;
  • Plaatsing van uw bedrijfslogo op de Rol-Up Banners met hierop alle Partner logo’s, verzorgd door de organisatie. Mediapartner en organisatie worden hierop ook vermeld. Banners worden op prominente plaatsen geplaatst in de seminarruimte en op het netwerkplein tijdens de Lounges;
  • Plaatsing van uw bedrijfslogo in de PowerPoint template van het hoofdprogramma;
  • U ontvangt daags voor elke Lounge een bedrijvenlijst met de geregistreerde bezoekers van de betreffende Lounge (geen contactgegevens). Eventueel afgenomen enquêtes wordt met u gedeeld.

Opties:

  1. Afname presentatieruimte voor het geven van een eigen presentatie, workshop, seminar, etc. van max. 2 x 25 min. incl. AV ondersteuning en opname in programma en communicatie via de website. Er zijn 3 zalen beschikbaar. De lezingen mogen een commercieel karakter bevatten. De lezingen worden buiten het hoofdprogramma van de organisatie geprogrammeerd. Toekenning van deze mogelijkheid is op basis van volgorde van inschrijving;
     
  2. Insert in de goodybag (1 x per jaar, alleen op 2 juni a.s.) met een brochure, premium of anders in overleg met de organisatie. Er dienen minimaal 6 partners deel te nemen.

Blijf op de hoogte! Meld u aan voor onze nieuwsbrief:

Organisatie en mediapartner